Uzm.Dr.Cemile AYDIN

İç Hastalıkları ve Obezite Uzmanı & Sağlıklı Yaşam ve Beslenme Koçu

Uzm.Dr.Cemile AYDIN

Uzm. Dr. Cemile Aydın 1982 yılında Ankara’da dünyaya geldi. Ortaokulu Ankara Anadolu Lisesi’nde, lise öğrenimini Türkiye 48.si olarak kazandığı Ankara Fen Lisesi’nde tamamladı. Lisans eğitimini Türkiye 248. si olarak kazandığı Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi İngilizce Tıp Bölümü’nde tamamlayarak 2007 yılında Tıp Doktoru unvanını aldı.

Lisans eğitimi sonrası Dr. Cemile Aydın, 2014 yılında Ankara Numune Eğitim Araştırma Hastanesi’nde İç Hastalıkları Uzmanlık Eğitimini tamamladı. İtalya Siena Üniversitesi’nde İç Hastalıkları ve Çocuk Sağlığı ve Beslenme Eğitimi aldı.

2000 yılında tıp dünyasına adım atan Dr. Cemile Aydın ihtisas eğitimi ve uzmanlık sonrası hekimlik kariyeri boyunca ağırlıklı olarak Diyabet ve Obezite alanında çalıştı. Birçok hastasına Diyabet ve Beslenme eğitimi verdi ve hastalarının ideal kiloya ulaşmasını sağladı. Ulusal Obezite kongresinde sunumlar yapan Dr. Cemile Aydın pek çok uluslararası kongre, seminer ve kursa katıldı ve sunumlar yaptı.

Dr. Cemile Aydın Sağlık Bakanlığı onaylı Mezoterapi ve Ozon Sertifika Programlarını başarı ile tamamladı.

Alman Freud Üniversitesi Sağlıklı Yaşam ve Beslenme Koçluğu Sertifika Programını tamamlayan Dr. Cemile Aydın profesyonel olarak Sağlıklı Beslenme, Zayıflama, Sporcu Beslenmesi, Hamilelik ve Emzirme Dönemi Beslenmesi ve Çocuk Beslenmesi ile ilgilenmektedir.

İyi derecede Almanca, İngilizce ve Arapça bilmektedirler.