Ozon & Glutatyon Terapi

Ozon Uygulamaları

OZON TERAPİ VE OZON TEDAVİSİ NEDİR?

Sabahları yorgun uyanma, akşamları erken yorulma, stres, kronik halsizlik, enerji düşüklüğü gibi şikayetleriniz varsa, gribal enfeksiyonları ağır geçiriyor ve sık yakalanıyorsanız, anksiyete mutsuzluk ve depresyon varsa, kronik hastalıklarla mücadele ediyorsanız, allerjik semptomlarınız fazla ise, hamile kalamıyorsanız veya cinsel işlev problemi varsa, ağrılarınız ve fibromiyaljileriniz sizi yoruyorsa yada gençlik enerjinizi korumak için Tüm Dünyada pekçok iş adamı, sanatçı ve politikacıların faydalandığı ozon terapiyi siz de mutlaka keşfedin.

Ozonterapi, ozon gazı kullanılarak yapılan bir tedavi yöntemidir. İlk olarak 1800’lü yıllarda Alman Bilim Adamları tarafından kullanılmaya başlandı. Günümüzde pekçok Avrupa ülkesinde endikasyonlu onaylı bir şekilde kullanılmaktadır. Ozon tedavisi; doğru dozlarda ve deneyimli bir merkezde uygulandığında güvenli ve etkili bir yöntemdir.

Oksijenin en yoğun hali olan Ozon günümüzde hücresel düzeyde doku oksijenlenmesini arttırmak için kullanılmaktadır. Madrid Deklarasyonu ile bilimsel platformlarda onay alan ve birçok bilimsel çalışma ile faydasını kanıtlayan bu yöntem Alman hekimler tarafından yoğun bir şekilde uygulanmaktadır.

OZONTERAPİNİN ETKİLERİ

• Ozon, tıpkı bir antibiyotik gibi bakteri, virüs ve mantarlar üzerine etkilidir.
  • Bağışıklık sistemini düzenler. Aşırı çalışmasına bağlı oluşan otoimmün hastalıkları ve az çalışmasına bağlı durumları tedavi eder.
  • Metabolizmayı hızlandırır.
  • Dolaşımı ve pıhtılaşma bozukluklarını düzenler
  • Vücudun oksijen kapasitesini artırır, tüm hücrelerin daha iyi fonksiyon görmesini sağlar
  • Kas dokularda oluşmuş ağrıları tedavi eder.
  • Üreme sistemi fonksiyonlarını düzenler.

+902165192577