Ozon & Glutatyon Terapi

Ozon Uygulamaları

Medikal Ozon Tedavisi 2019 Aralık ayında Çin Wuhan Eyaletinde ortaya çıkan Korona Virüs enfeksiyonu olan COVİD-19 hastalığının tedavisinde başarılı bir şekilde uygulandı. Medikal Ozon; Enfeksiyon Dozunda uygulandığında, dezenfekte edici özelliği sayesinde vücuttaki virüslerin kapsülünü parçalayarak ve doğal bağışıklık hücrelerini arttırarak antibiyotiklerin etkili olmadığı viral hastalıklarda etkilidir.

OZON TERAPİ VE OZON TEDAVİSİ NEDİR?

Sabahları yorgun uyanma, akşamları erken yorulma, stres, kronik halsizlik, enerji düşüklüğü gibi şikayetleriniz varsa, gribal enfeksiyonları ağır geçiriyor ve sık yakalanıyorsanız, anksiyete mutsuzluk ve depresyon varsa, kronik hastalıklarla mücadele ediyorsanız, allerjik semptomlarınız fazla ise, hamile kalamıyorsanız veya cinsel işlev problemi varsa, ağrılarınız ve fibromiyaljileriniz sizi yoruyorsa yada gençlik enerjinizi korumak için Tüm Dünyada pekçok iş adamı, sanatçı ve politikacıların faydalandığı kan yıkatma işlemini siz de mutlaka keşfedin !!

OZONTERAPİNİN ETKİLERİ

• Ozon, tıpkı bir antibiyotik gibi bakteri, virüs ve mantarlar üzerine etkilidir.
  • Bağışıklık sistemini düzenler. Aşırı çalışmasına bağlı oluşan otoimmün hastalıkları ve az çalışmasına bağlı durumları tedavi eder.
  • Metabolizmayı hızlandırır.
  • Dolaşımı ve pıhtılaşma bozukluklarını düzenler
  • Vücudun oksijen kapasitesini artırır, tüm hücrelerin daha iyi fonksiyon görmesini sağlar
  • Kas dokularda oluşmuş ağrıları tedavi eder.
  • Üreme sistemi fonksiyonlarını düzenler.

SIK SORULAN SORULAR