Ağrı Tedavisi

Hangi ağrıları tedavi ediyoruz?

Ağrı Tedavisi

BEL, BOYUN, DİZ, OMUZ, AYAK BİLEĞİ, DİRSEK ve EL BİLEĞİ ağrıları ya da MİGREN, TETİK NOKTA AĞRISI VE FİBROMİYALJİ ağrılarınızı tedavi ediyoruz.

Ağrı bölgesindeki spazm nedeni ile zaman içinde, doku kan akımı daha da fazla bozulur. Doku oksijeninin azalması nedeniyle ağrı ilerler ve kronik bir hal alır. Kronikleşmiş ve fizik tedavi dışında çözüm önerilemeyen bu ağrılarınızdan kurtulmanız mümkün.

Nasıl bir tedavidir?

İlk olarak Fransa’da ortaya çıkan ve spor yaralanmalarında kullanılan ağrı mezoterapisi, bugün kronik ve akut birçok ağrının tedavisinde kullanılmaktadır. Mikroenjeksiyon yöntemi ile cildin orta tabakasına verilen ilaçlar kan akımı bozulmuş ağrı bölgesine, oksijen ve kan akışının yeniden düzenlenmesi sağlar. Bu sayede ağrıyan bölgede bir onarım ve iyileşme süreci başlar.

İşlem sırasında beni neler bekliyor?

İşlem süresi yaklaşık 20-25 dakikadır. İşlem sonrası kişi günlük yaşantısına hemen geri dönebilir. İlk seanstan itibaren ağrı kaybolur ve kişi kendini rahatlamış hisseder. Ortalama 1-3 seanslık uygulama gerektirebilen bu tedavide, kişi yeniden ağrısı olduğunda uygulama için başvurur. Uygulama sıklığı kişiden kişiye değişmektedir. Bazı kişilerde 1 seans tedavi ile ağrının tamamen kaybolması da mümkündür. Kişinin ağrısı yinelediği müddetçe seanslara devam edilir eğer ağrı tamamen geçmişse yeni bir uygulama seansı yapmaya gerek yoktur.

Kimler uygulama için uygundur?

Ağrısına çözüm bulamamış hastalar ya da ağızdan alınan ağrı kesici tedaviler nedeniyle yan etkiler (kronik mide ağrısı, ülser) yaşayan hastalar bu tedavi için uygundur. Lokal uygulanan bu tedavi ile kişi hem sistemik ilaçların yan etkilerini yaşamaz, hem de yıllardır devam eden ağrılarından kurtulur.

Uygulama sonrasında nelere dikkat edilmelidir?

Uygulama esnasında uygulama bölgesinde noktasal kanamalar olabilir. İşlem sonrası kişi günlük yaşantısına hemen geri dönebilir. İşlem bölgesi 24 saat su ile temas ettirilmemelidir. İşlem bölgesine üç gün süreyle kese vb uygulamalar yapılmamalıdır.